betalen-met-iDeal-telesuper

Nieuw bij Telesuper: betalen met iDeal

Bij Telesuper willen we boodschappen doen nóg makkelijker maken. Daarom kunnen onze klanten binnenkort de boodschappen in plaats van met de PIN heel simpel en veilig afrekenen via iDeal. Zo weten zij exact wat ze moeten afrekenen. Op rekening betalen? Ook dit blijft nog steeds mogelijk. Super toch!

Telesuper-klanten die met PIN betalen bij de bezorging*, rekenen binnenkort de boodschappen vooraf online af via iDeal. Met deze nieuwe optie willen wij onze klanten nog meer ontzorgen. Zij hoeven alleen nog de deur te openen voor de bezorger en de boodschappen in ontvangst te nemen. Mocht een klant tijdens de levering de deur uit zijn, dan kunnen we de boodschappen alsnog op een veilige plek achterlaten, zodat deze klant niet zonder boodschappen komt te zitten.

Statiegeld bij betaling met iDeal


De statiegeldproducten (boodschappenkratten, bierkratten en petflessen) van de vorige levering neemt de bezorger gelijk mee terug. Voordat de chauffeur naar de volgende klant rijdt, regelt hij of zij ter plekke de statiegeld-administratie. Vervolgens zorgen we ervoor dat het statiegeldbedrag binnen één week op de rekening wordt gestort. Super makkelijk!

Product niet geleverd


Mocht het onverhoopt voorkomen dat we een besteld product niet konden leveren, dan ontvangt de klant het te veel betaalde bedrag binnen één week op de rekening. Hetzelfde geldt voor producten die bijvoorbeeld beschadigd zijn geraakt tijdens het transport. Wanneer klanten dit melden bij de klantenservice, storten we het bedrag binnen één week op de rekening.

*Bij Telesuper hebben we ook klanten die op rekening betalen. Voor hen verandert er niets. 

Heb je vragen over betalen via iDeal? Of heb je de wens om op rekening te betalen? Neem gerust contact met ons op.