Bestel je zakelijke boodschappen nu op rekening

Stel, je bent een organisatie met meerdere locaties. Bij iedere locatie zijn meerdere medewerkers verantwoordelijk voor het bestellen van de boodschappen. Dan is het niet handig om iedere bestelling apart af te moeten rekenen met iDeal.’

Wist je dat je bij Telesuper de zakelijke boodschappen ook op rekening kan bestellen? Makkelijk, snel en een extraatje voor wat betreft de service. Op Telesuper kan je altijd ‘rekenen’. Zo willen wij graag kenbaar maken dat het bij Telesuper mogelijk is om de boodschappen voor uw kinderdagverblijf, zorginstelling of misschien wel uw algehele organisatie op rekening te bestellen zijn. De bestelling is geplaatst met 1 druk op de knop, er is na de bestelling geen internetbankieren of andere vorm van betaling nodig. Nee, het bestellen van de zakelijke boodschappen gebeurd op rekening, maandelijks 1 factuur om het voor u simpel makkelijk te maken.

De voordelen van het bestellen van zakelijk boodschappen op rekening bij Telesuper.


- Online facturatie van uw zakelijke boodschappen, een duurzame oplossing.
- Minder administratief werk voor u.
- Snel en makkelijk

Betaling van de op rekening gekochte zakelijke boodschappen.

Oké, je hebt alle producten kunnen vinden en de boodschappen zitten in de winkelmand. Tijd, alle producten kunnen vinden en het is nu tijd om af te rekenen. Gezien het feit dat men de zakelijke boodschappen op rekening aanschaft hoeft de werknemer geen verdere betaalgegevens in te vullen of achter te laten, op die manier rest men alleen nog op de knop ´order plaatsen´ te drukken en de order is geplaatst zonder dat de medewerker een betaling heeft moeten afronden.

Facturatie van de bestelling op rekening.

De facturatie van de boodschappen gebeurd maandelijks. Deze ontvangt u via de mail, omdat dit lekker groen/duurzaam is. De inkopen worden maandelijks afgeschreven middels een automatische incasso, met ander woorden ook dit gedeelte van het zakelijke boodschappen neemt Telesuper voor een deel uit uw handen, zodat u tijd overhoud voor uw werk. Tevens is de facturatie digitaal en dus ook altijd terug te vinden bij ons in het systeem. Factuur verdwenen? Geen probleem, Telesuper stuurt zo snel mogelijk een nieuwe factuur op.

Statiegeld.

Nou hoor ik je denken; ‘hoe zit dat dan met het statiegeld?’ Het statiegeld word automatisch verrekend na elke bestelling. Je levert jouw flessen, kratjes of diepvriesboxen bij onze koerier bij ontvangst van uw bestelling, vervolgens word er maandelijks een cumulatief aan statiegeld berekend. Dit bedrag word van de maandelijkse eindfactuur afgetrokken.
Retouren van zakelijke boodschappen die op rekening zijn aangeschaft.

Retouren van zakelijke boodschappen die op rekening zijn aangeschaft.

Het kan voorkomen dat u een product wilt retouren of misschien wel de hele order wilt annuleren. Dit kan altijd, ook wanneer je de zakelijke boodschappen op rekening hebt besteld. Het bedrag wordt simpelweg gecrediteerd en zal na verwerking worden teruggestort. Toch liever een vervangend product? Ook dit is mogelijk, Telesuper biedt een breed assortiment aan, deze bestaat uit groothandel en detailhandel producten, van pure zakelijke boodschappen en consumentenproducten tot portie maaltijden, voor ieder wat wils.

Wil je ook op rekening betalen of misschien wel meer informatie? Neem dan contact op met onze klantenservice.