Bestelling incompleet of ontevreden over de kwaliteit? Meld het in de webshop!

Wij doen er alles aan om de bestellingen zo compleet, vers en netjes mogelijk te bezorgen. Toch komt het soms voor dat een product ontbreekt, beschadigd is of dat je ontevreden bent met de kwaliteit. Heel vervelend! 
Gelukkig kunnen we het snel oplossen. Wist je dat je dit soort problemen snel en eenvoudig kunt melden in de webshop?* 

Zo werkt het:


1. Na ontvangst van de boodschappen vind je in de webshop onder ''bestelling aanpassen'' en ''mijn account'' de mogelijkheid om onvolkomenheden door te geven.
Ook kun je rechtstreeks gaan naar: winkel.telesuper.nl/probleem-met-mijn-bestelling
2. Selecteer onder ‘welke bestelling?’ de betreffende bestelling
3. Selecteer onder ‘wat was er mis?’ het product, het aantal en wat er mis was
4. Klik op verzenden

Wij zorgen er vervolgens voor dat de kosten zo snel mogelijk worden verrekend op de eerstvolgende factuur. Dit wordt dus automatisch geregeld; bellen of mailen met de klantenservice is hierdoor niet meer nodig.

Te veel producten


Heb je te veel producten ontvangen? Onze fout! Je hoeft de producten niet te retourneren. Indien je meer dan twee producten te veel hebt gekregen, zouden wij het op prijs stellen als je wel contact met ons opneemt.
Heb je nog vragen? Wij helpen je graag!

* De melding dient binnen 24 uur na de levering te worden verstuurd. We nemen de aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling.