Deze tekst heeft betrekking op: Telesuper algemeen
Heeft u vragen aan ons of zijn er problemen waar bij kunnen ondersteunen, dan kunt u via de online chatfunctie snel in contact komen met de binnendienst van Telesuper.
De binnendienst van Telesuper helpt u bij alle vragen
De binnendienst van Telesuper helpt u bij alle vragen, in beeld
Naast ondersteuning vanuit onze ICT afdeling, staat onze binnendienst zes dagen per week (van maandag tot en met zaterdag) voor u klaar. U kunt telefonisch, per e-mail of via onze chatfunctie contact op nemen met onze binnendienst. Als wij opmerken dat er niet besteld is of wanneer wij door onvoorziene omstandigheden buiten de afgesproken levertijd dreigen te komen, nemen wij pro-actief contact met u op. Ook in het zeldzame geval dat een levering niet klopt (te veel/weinig of niet geleverd), lossen wij het op door middel van nalevering – indien mogelijk dezelfde dag. Ook bij vragen over andere onderwerpen, doet Telesuper haar uiterste best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden en problemen op te lossen waar nodig. 

De online supermarkt voor

Afbeelding over Kleinschalig wonen

Kleinschalig wonen

Wat wij bieden? Boodschappen op maat. Een gemakkelijke budgettool en handige receptenmodule. En we leveren tot in de koelkast. Wat kunnen wij voor jouw woongroep(en) betekenen?

Afbeelding over Kinderopvang

Kinderopvang

Jij zorgt voor de kinderen, wij voor de boodschappen. Betaalbaar, een assortiment op maat, duidelijke productinformatie en geleverd wanneer je wilt. Daar staan wij voor!

Afbeelding over Bedrijfskantines

Bedrijfskantines

Een bedrijfskantine bevordert niet alleen de gezondheid van medewerkers, maar ook een goede werksfeer. En werk je met ons samen, dan kun je rekenen op flexibiliteit en dagelijks verse boodschappen.