telesuper-boodschappen-overmorgen-in-huisWij leveren maatwerk in de bezorging. 

Van maandag tot en met zaterdag kunnen wij de boodschappen bij jouw bedrijf of organisatie komen bezorgen. Als je voor 14 uur bestelt, kan onze bus overmorgen al bij je voorrijden. Wil je vaste bezorgmomenten vastleggen? Dat kan! Neem dan gerust contact met ons op. Ben je na het indienen van de bestelling nog iets vergeten of wil je iets uit je mandje halen? Dat kan tot 24 uur voor de bezorging. Wij vertellen je op deze pagina graag nog meer over ons bestelproces.

Hoe werkt het bestelproces?
Stap 1) Maak een account aan
  • Controleer eerst of we op het adres van jouw organisatie bezorgen:

  • Als wij op jouw adres bezorgen, kun je je gelijk aanmelden door op de knop ‘aanmelden’ te klikken.
Stap 2) Voeg boodschappen toe aan je winkelmandje
  • Log in met je aanmeldgegevens en ga naar de webshop. Het kan zijn dat je wordt ingelogd op de demo webshop. In dat geval moet je eerst uitloggen en vervolgens inloggen met je eigen account. 
  • Selecteer het moment waarop je jouw boodschappen bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor de ochtend (8-13u) of middag (13-17u).
  • Liever bezorging binnen een tijdsblok van twee uur? Dat kan! Neem contact met ons op. Wil je eerst een overzicht van onze diensten? Klik dan hier. 
  • Leg de door jou gewenste producten in je winkelmand.
  • Klik op ‘bestellen’ als je klaar bent.
Stap 3) Laat de bezorger maar komen!
  • Wij gaan de door jou bestelde boodschappen voor je verzamelen en staan op de afgesproken datum bij je op de stoep.
  • Op de dag van de bezorging kun je jouw bezorger real time volgen, zodat je weet wanneer je hem/haar kunt verwachten.
  • De bezorger levert de boodschappen met een glimlach.
  • De bezorger levert de boodschappen uiteraard op basis van de coronamaatregelen.
Stap 4) Betaling
  • Je kunt je bestelling per PIN betalen bij de bezorger.
  • Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.
De garanties en voordelen van Telesuper

Als je bij ons bestelt zijn er een aantal garanties waar je op kunt rekenen. Zo kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan. Super toch? Bekijk ze hieronder!

Wil je meer maatwerk in het levermoment, het assortiment, op rekening betalen of andere services? Neem dan gerust contact met ons op. Heb je nog andere vragen? Bekijk eens de veelgestelde vragen onderaan

Bekijk ook
Klanten over ons
Veelgestelde vragen
Bestellen

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Voor welk bedrag moet ik minimaal bestellen?

Wij bezorgen jouw zakelijke boodschappen vanaf een bestelling van €75,-.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Je kunt bij de bezorging betalen met PIN. Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling na het indienen nog wijzigen?

Absoluut. Je kunt tot 24 uur vóór de bezorging je bestelling nog aanpassen.

Bezorging

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Op welke tijden bezorgen jullie de boodschappen?

Je kunt kiezen voor bezorging in de ochtend (8-13 uur) of middag (13-17 uur). Wil je dat we binnen een specifiek tijdsblok komen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij ons betaal je altijd dezelfde bezorgkosten: €4,99 per bestelling.

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Wanneer weet ik hoe laat de boodschappen precies bezorgd worden?

Op de dag van de bezorging kun je de bezorger real time volgen in jouw Telesuper-account. Je kunt precies zien wie de bezorger is, waar hij zich bevindt, hoe laat je hem ongeveer kunt verwachten en hoeveel klanten je nog voor zijn.

Statiegeld en emballage

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Kan ik statiegeldflessen meegeven aan de bezorger?

Jazeker! Statiegeldflessen en -kratten die je bij ons hebt besteld, kun je meegeven aan de bezorger. Dit statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van je bestelling.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag!