telesuper-boodschappen-overmorgen-in-huisWij ontzorgen jou bij het bestellen van de boodschappen, zodat jij meer tijd overhoudt voor je werk. Dat is waar wij voor staan. 

 

Telesuper heeft jarenlange ervaring in het leveren van boodschappen en diensten aan kleinschalig wonen, kinderopvang en andere branches. Wij leveren niet alleen boodschappen, maar werken ook aan oplossingen die het bestellen voor jou leuker en efficiënter maken. Denk hierbij aan onze afnamerapportage en budgettool, waarmee je altijd een goed overzicht hebt van jouw uitgaven en bestellingen.

Naast handige tools bieden wij ook oplossingen op andere gebieden. Grotere organisaties kunnen wij helpen op het gebied van handige ICT-toepassingen voor de inkoop en administratie, een client only-assortiment en afgestemde managementrapportage. Neem hiervoor contact met ons op.

Ben jij benieuwd geraakt naar ons assortiment of de handige tools? Neem gerust een kijk in onze demo webshop. Je hoeft je hier niet eerst voor aan te melden. Super, toch?

Wil jij meer weten over hoe het bestel proces in elkaar steekt of meer lezen over de andere voordelen? Bekijk het hieronder.

Hoe werkt het bestelproces?
Stap 1) Maak een account aan
  • Controleer eerst of we op het adres van jouw organisatie bezorgen:

  • Als wij op jouw adres bezorgen, kun je je gelijk aanmelden door op de knop ‘aanmelden’ te klikken.
Stap 2) Voeg boodschappen toe aan je winkelmandje
  • Log in met je aanmeldgegevens en ga naar de webshop. Het kan zijn dat je wordt ingelogd op de demo webshop. In dat geval moet je eerst uitloggen en vervolgens inloggen met je eigen account. 
  • Selecteer het moment waarop je jouw boodschappen bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor de ochtend (8-13u) of middag (13-17u).
  • Liever bezorging binnen een tijdsblok van twee uur? Dat kan! Neem contact met ons op.
  • Leg de door jou gewenste producten in je winkelmand.
  • Klik op ‘bestellen’ als je klaar bent.
Stap 3) Laat de bezorger maar komen!
  • Wij gaan de door jou bestelde boodschappen voor je verzamelen en staan op de afgesproken datum bij je op de stoep.
  • De bezorger levert de boodschappen met een glimlach.
  • De bezorger levert de boodschappen uiteraard op basis van de coronamaatregelen.
Stap 4) Betaling
  • Je kunt je bestelling per PIN betalen bij de bezorger.
  • Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.
De garanties en voordelen van Telesuper

Als je bij ons bestelt zijn er een aantal garanties waar je op kunt rekenen. Zo kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan. Super toch? Bekijk ze hieronder!

Wil je meer maatwerk in het levermoment, het assortiment, op rekening betalen of andere services? Neem dan gerust contact met ons op. Heb je nog andere vragen? Bekijk eens de veelgestelde vragen onderaan

Bekijk ook
Klanten over ons
Veelgestelde vragen
Bestellen

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Voor welk bedrag moet ik minimaal bestellen?

Wij bezorgen jouw zakelijke boodschappen vanaf een bestelling van €75,-.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Je kunt bij de bezorging betalen met PIN. Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling na het indienen nog wijzigen?

Absoluut. Je kunt tot 24 uur vóór de bezorging je bestelling nog aanpassen.

Bezorging

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Op welke tijden bezorgen jullie de boodschappen?

Je kunt kiezen voor bezorging in de ochtend (8-13 uur) of middag (13-17 uur). Wil je dat we binnen een specifiek tijdsblok komen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij ons betaal je altijd dezelfde bezorgkosten: €4,99 per bestelling.

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Wanneer weet ik hoe laat de boodschappen precies bezorgd worden?

In de ochtend van de levering mailen we je de bezorgtijd van jouw bestelling.

Statiegeld en emballage

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Kan ik statiegeldflessen meegeven aan de bezorger?

Jazeker! Statiegeldflessen en -kratten die je bij ons hebt besteld, kun je meegeven aan de bezorger. Dit statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van je bestelling.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag!