telesuper-bezorgen-busSnel & makkelijk besteld – Ontvang overmorgen al je boodschappen!

Wil je zakelijk boodschappen bestellen voor kleinschalig wonen, kinderopvang of je bedrijf? Dat kan snel en eenvoudig bij Telesuper. En het mooie is: als je vandaag bestelt, heb je de boodschappen overmorgen al in huis!

Hier lees je stap voor stap hoe bestellen bij Telesuper werkt:

Stap 1.

1. Maak een account aan

  • Controleer eerst of we op het adres van jouw organisatie bezorgen:

  • Als wij op jouw adres bezorgen, kun je je gelijk aanmelden door op de knop ‘aanmelden’ te klikken.

Stap 3.

Laat de bezorger maar komen!

  • Wij gaan de door jou bestelde boodschappen voor je verzamelen en staan op de afgesproken datum bij je op de stoep.

Stap 2.

Voeg boodschappen toe aan je winkelmandje

  • Ga naar de webshop en log in met je aanmeldgegevens.
  • Selecteer het moment waarop je jouw boodschappen bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor de ochtend (8-13u) of middag (13-17u).
  • Liever bezorging binnen een tijdsblok van twee uur? Dat kan! Neem contact met ons op.
  • Leg de door jou gewenste producten in je winkelmand.
  • Klik op ‘Bestellen’ als je klaar bent.

Stap 4.

Betaling

  • Je kunt je bestelling per PIN betalen bij de bezorger. Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.

Wil je meer maatwerk in het levermoment, het assortiment, op rekening betalen of andere services? Neem dan contact met ons op, dan bespreken we samen de mogelijkheden.

De garanties van Telesuper

Als je bij Telesuper bestelt, weet je dat je op een aantal garanties kunt rekenen. Zo kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan. Super toch?

Veelgestelde vragen
Bestellen

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Voor welk bedrag moet ik minimaal bestellen?

Wij bezorgen jouw zakelijke boodschappen vanaf een bestelling van €75,-.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Je kunt bij de bezorging betalen met PIN. Wil je liever op rekening betalen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling na het indienen nog wijzigen?

Absoluut. Je kunt tot 24 uur vóór de bezorging je bestelling nog aanpassen.

Bezorging

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik de boodschappen dan in huis?

Als je vandaag voor 14:00 uur je boodschappen bestelt, kunnen wij ze overmorgen al bezorgen. Heb je de bezorging liever op een later moment, dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt in de webshop zelf een datum selecteren waarop je boodschappen bezorgd worden.

Op welke tijden bezorgen jullie de boodschappen?

Je kunt kiezen voor bezorging in de ochtend (8-13 uur) of middag (13-17 uur). Wil je dat we binnen een specifiek tijdsblok komen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij ons betaal je altijd dezelfde bezorgkosten: €4,99 per bestelling.

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Wanneer weet ik hoe laat de boodschappen precies bezorgd worden?

In de ochtend van de levering mailen we je de bezorgtijd van jouw bestelling.

Statiegeld en emballage

Hoe worden de boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in boodschappenkratten. Hier zit per krat €5,- statiegeld op. De volgende keer kun je de lege kratten weer meegeven met de bezorger. Het statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van de bestelling.

Kan ik statiegeldflessen meegeven aan de bezorger?

Jazeker! Statiegeldflessen en -kratten die je bij ons hebt besteld, kun je meegeven aan de bezorger. Dit statiegeld wordt verrekend met de totale kosten van je bestelling.

Problemen bij de bestelling

Mijn favorietenlijst is verdwenen, wat moet ik doen?

Wat vervelend! Hopelijk helpen deze stappen om de favorietenlijst weer boven water te krijgen:

Stap 1) Log uit en log weer in -> Klik rechtsboven op het pijltje naast je accountnaam. Daar klik je op ‘uitloggen’. Vervolgens log je opnieuw in. Als het goed is, is je favorietenlijst nu weer zichtbaar.

Stap 2) Werkt stap 1 niet? Probeer dan eens via een andere browser in te loggen. Een browser is het programma dat je gebruikt om het internet te gebruiken, zoals Chrome, Edge of Internet Explorer.

Stap 3) Herstart je computer en log opnieuw in op de webshop.

Werkt dit allemaal niet? Neem dan gerust contact met ons op. 

Wat moet ik doen als ik de bestelling niet kan afronden?

Deze stappen zouden je kunnen helpen:

Stap 1) Log uit en log weer in -> Klik rechtsboven op het pijltje naast je accountnaam. Daar klik je op ‘uitloggen’. Vervolgens log je opnieuw in. Controleer bij ‘vorige bestelling’ of de bestelling toch is geplaatst. Het kan ook zijn dat de producten weer in het winkelmandje liggen, dan kan je de bestelling opnieuw proberen af te ronden.

Stap 2) Wat ook kan helpen is om in te loggen via een andere browser. Een browser is het programma dat je gebruikt om het internet te gebruiken, zoals Chrome, Edge of Internet Explorer. Werkt dit niet? Misschien helpt het om de computer opnieuw op te starten.

Stap 3) Helpt dit allemaal niets? Dan zit er helaas niets anders op dan de bestelling opnieuw te plaatsen.

Blijf je problemen houden met het afronden van de bestelling? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, dan zorgen we er samen voor dat de bestelling nog op tijd geplaatst kan worden. 

Wat moet ik doen als ik producten niet kan toevoegen aan mijn winkelwagen?

Kijk eens of deze stappen het probleem verhelpen:

Stap 1) Log uit en log weer in -> Klik rechtsboven op het pijltje naast je accountnaam. Daar klik je op ‘uitloggen’. Vervolgens log je opnieuw in. Als het goed is, is je favorietenlijst nu weer zichtbaar.

Stap 2) Werkt stap 1 niet? Probeer dan eens via een andere browser in te loggen. Een browser is het programma dat je gebruikt om het internet te gebruiken, zoals Chrome, Edge of Internet Explorer.

Stap 3) Herstart je computer en log opnieuw in op de webshop.

Werkt dit allemaal niet? Neem dan gerust contact met ons op. 

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag!