De binnendienst van Telesuper helpt u bij alle vragen

De binnendienst van Telesuper helpt u bij alle vragen

Heeft u vragen aan ons of zijn er problemen waar bij kunnen ondersteunen, dan kunt u via de online chatfunctie snel in contact komen met de binnendienst van Telesuper.

Naast ondersteuning vanuit onze ICT afdeling, staat onze binnendienst zes dagen per week (van maandag tot en met zaterdag) voor u klaar. U kunt telefonisch, per e-mail of via onze chatfunctie contact op nemen met onze binnendienst. Als wij opmerken dat er niet besteld is of wanneer wij door onvoorziene omstandigheden buiten de afgesproken levertijd dreigen te komen, nemen wij pro-actief contact met u op. Ook in het zeldzame geval dat een levering niet klopt (te veel/weinig of niet geleverd), lossen wij het op door middel van nalevering – indien mogelijk dezelfde dag. Ook bij vragen over andere onderwerpen, doet Telesuper haar uiterste best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden en problemen op te lossen waar nodig. 
Kleinschalig wonen

Wat wij bieden? Boodschappen op maat. Een gemakkelijke budgettool en handige receptenmodule. En we leveren tot in de koelkast. Wat kunnen wij voor jouw woongroep(en) betekenen?

MEER INFO
telesuper-levert-boodschappen-benodigdheden-bedrijfskantines-bedrijven
Kinderopvang

Jij zorgt voor de kinderen, wij voor de boodschappen. Betaalbaar, een assortiment op maat, duidelijke productinformatie en geleverd wanneer je wilt. Daar staan wij voor!

MEER INFO
Bedrijfskantines

Een bedrijfskantine bevordert niet alleen de gezondheid van medewerkers, maar ook een goede werksfeer. En werk je met ons samen, dan kun je rekenen op flexibiliteit en dagelijks verse boodschappen.

MEER INFO
Telesuper-bezorgt-boodschappen-kleinschalige-zorg-woonvoorzieningen