Boodschappen achteraf betalen 

Als bedrijf, organisatie, zorginstelling of kinderopvang is het niet altijd handig om de boodschappen met PIN te betalen. Boodschappen achteraf betalen is een veel betere optie. 

Want misschien heeft jouw werk helemaal geen zakelijke bankpas. En zelfs als die er wél is, dan is het niet altijd prettig om te moeten pinnen bij de bezorging. Waar meerdere mensen werken, raakt een pinpas immers gemakkelijk kwijt. Het kan ook gebeuren dat je collega de pinpas aan jou vergeet over te dragen. Tot slot heb je nog de pincode. Hoe zorg je ervoor dat alle collega’s die onthouden? 

 

Boodschappen op rekening bestellen 

Wij begrijpen dat het in dat geval fijn is om de boodschappen achteraf te kunnen betalen. Dit wordt ook wel boodschappen op rekening bestellen genoemd. Wanneer je klant wordt bij Telesuper, betaal je automatisch met PIN bij de bezorger. Maar je kunt aanvragen om op rekening te kunnen bestellen en dus achteraf de boodschappen te betalen. Dan hoef je dus niet meer te pinnen bij de bezorging en hoef je de boodschappen alleen maar in ontvangst te nemen! 

 

Handig voor de administratie

De boodschappen op rekening bestellen en achteraf betalen is ook prettig voor de administratie. Jouw organisatie ontvangt wekelijks een verzamelfactuur van de bestellingen van de afgelopen week. Je kunt ervoor kiezen om de betalingen te laten geschieden per automatische incasso of om de betalingen zelf over te maken. Het is maar net wat je prettiger vindt. De facturen versturen wij zowel in PDF- als in CSV-formaat. Het CSV-document kun je desgewenst inlezen in je administratiepakket. Scheelt weer tijd!   

 

Inzicht in het statiegeld

Het statiegeld op o.a. de boodschappenkratten en statiegeldflessen is op de factuur verrekend. Wij bezorgen onze producten in kratten. Op deze kratten zit 5 euro statiegeld. Dit geld krijg je uiteraard weer terug wanneer je de kratten bij ons inlevert. Je krijgt van ons, naast je wekelijkse factuur, ook een overzicht in je mailbox van het aantal kratten en andere statiegeld-producten (denk aan (kleine)drinkflessen en bierkratten) dat je in huis hebt. Dankzij dit overzicht weet je precies waar je aan toe bent. 

 

Tools voor de zakelijke markt 

Bij Telesuper zijn we gespecialiseerd in het leveren van zakelijke boodschappen aan bedrijven. Daarom ontwikkelen we handige tools om jouw bedrijf of organisatie inzicht te geven in de aankopen en bestedingen. Over overzicht en administratie gesproken. 

Zo kun je gebruik maken van onze handige online budgettool. Deze tool houdt bij hoeveel geld je nog te besteden hebt, per periode en eventueel ook per locatie. In de afnamerapportage-tool kun je per week of geselecteerde periode bekijken welke producten zijn besteld.

Wil jij ook de mogelijkheid om achteraf voor de boodschappen te betalen? Neem dan gerust contact met ons op. 

werken-bij-telesuper