nicole-berenos-key-account-manager-telesuper

‘Telesuper is niet alleen boodschappenleverancier; we willen onze klanten echt ontzorgen’

Nicole Berenos (47) verruilde begin dit jaar de luchtvaartwereld voor de online supermarktbranche. Als Key Accountmanager bij Telesuper heeft ze een duidelijke missie: ‘We willen toewerken naar hechte partnerships en onze klanten nog meer toegevoegde waarde bieden.’

‘Als Key Accountmanager ben ik verantwoordelijk voor een aantal grotere klanten van Telesuper. Mijn voornaamste taak is het onderhouden en uitbreiden van deze relaties. Waar staan deze klanten? Wat hebben ze nodig? Hoe kunnen wij ze daarin faciliteren? We willen steeds meer toewerken naar waardevolle partnerships. Niet alleen de boodschappenleverancier zijn, maar onze klanten écht ontzorgen, een toegevoegde waarde bieden. Ervoor zorgen dat onze klanten zo tevreden zijn over onze diensten en (strategische) adviezen dat ze met Telesuper willen blijven groeien. Een mooi voorbeeld is het voedingsbeleid dat wij samen met een gerenommeerd kennisbureau hebben opgesteld, waar onze klanten in de kinderopvang vrijblijvend gebruik van kunnen maken.’

Persoonlijk contact met klanten


‘Het toewerken naar waardevolle partnerships past goed bij mij. Mijn kracht zit echt in het relatiebeheer, in het persoonlijke contact met klanten. Daar kan ik bij Telesuper volop mee aan de slag. Wat ik ook leuk vind aan Telesuper, is dat alles mogelijk is. Juist omdat het een groeiend, jong bedrijf is. Er is een raamwerk om de doelstellingen te bereiken, maar binnen die kaders krijg ik de ruimte om zelf mijn aanpak te bepalen en beslissingen te nemen. Die vrijheid en dat vertrouwen vind ik belangrijk. Ik werkte hiervoor als corporate accountmanager bij een luchtvaartmaatschappij waar de bedrijfscultuur veel traditioneler was: we doen het zoals we het gewend zijn en niet anders.'

Korte lijntjes


‘Bij Telesuper worden nieuwe ideeën echt gewaardeerd. Ik vind het ook fijn dat de lijntjes binnen het bedrijf kort zijn, de deur van de directie staat altijd open. En omdat het een relatief klein bedrijf is, merk je dat iedereen zich heel verantwoordelijk voelt. Tijdens mijn inwerkperiode heb ik op alle afdelingen meegelopen. Ik ben ook een dagje meegegaan met een bezorger en heb orders gepickt. Iedere afdeling doet echt zijn uiterste best, dat is heel mooi om te zien.’

key-account-manager-nicole-berenos