Ontvang €10 korting op de eerste bestelling.



Welkom!
Wat fijn dat je klant bij Telesuper wilt worden. Wij kunnen niet wachten om jouw eerste bestelling gereed te maken. Maar daarvoor hebben we natuurlijk eerst wat gegevens nodig.
Stap 1 van 3: Bedrijfsgegevens
Compleet Coop-assortiment
Foodserviceproducten van de groothandel
Verse maaltijden & vers brood
Stap 2 van 3: Gegevens contactpersoon
Overzichtelijke webshop
Tijdbesparende tools
Inzicht in je bestedingen en budget
Stap 3 van 3: Account aanmaken
Bezorging wanneer jou dat uitkomt
Bestelling aanpassen tot 24u voor levering
Betalen met PIN of op rekening
Bedankt voor je aanmelding!
Je kunt direct aan de slag met je eerste bestelling!
-
Geniet van supermarkt- en foodserviceproducten tot non-food & verse maaltijden.
-
Bestel je vaak je zakelijke boodschappen online? Bespaar dankzij onze tools tijd in de administratie en het bestellen van je boodschappen!
-
Wij werken in een 100% energieneutraal E-Fulfilment Center. Zo draag je bij ons een steentje bij aan het milieu.
-
Bij ons geniet je van geconditioneerd vervoer. Gevolg? Producten van absolute kwaliteit!
Ons logistieke proces is duurzaam en milieubewust
Specifieke wensen? Wij denken met je mee!
Wij staan voor je klaar!
supervoordelig
supercompleet
superservice
supersnel
superefficiënt
superkwaliteit


“Wij zijn klant bij Telesuper vanwege de kleinschaligheid en flexibiliteit. Als wij een pak hagelslag nodig hebben, hoeven we niet gelijk twaalf stuks te bestellen, zoals bij de groothandels. Dat is wel zo prettig. Bij Telesuper kunnen we daarnaast óók terecht voor bepaalde merken en producten die je alleen bij foodservice-handelaren kan krijgen. Met die producten kunnen wij ons als bedrijfscateraar onderscheiden. Wat wij ook op prijs stellen is dat we kunnen overleggen over het assortiment. Als wij bijvoorbeeld meer vegan producten in de webshop zouden willen zien, dan kunnen we altijd bellen en kijkt Telesuper of ze dat kunnen regelen.”

“Wij hebben vijf locaties waar Telesuper twee keer per week de boodschappen bezorgt. Omdat onze woongroepen de maaltijden altijd een maand vooruit plannen, vinden wij het heel fijn dat we bij Telesuper ook in één keer alle bestellingen voor die maand kunnen doen. Ook fijn is de laagdrempeligheid van de klantenservice. We kunnen altijd bellen als we ergens niet uitkomen en dan biedt Telesuper gelijk een oplossing. De bestelomgeving hebben we inmiddels helemaal naar onze wensen ingericht. Zo hebben we per productgroep een favorietenlijst aangemaakt, zodat de medewerkers niet het hele assortiment hoeven doorzoeken. We zijn nu ook bezig om de budgettool in te richten. Handig dat je daar ook externe uitgaven in kan meenemen, zodat je alles in één overzicht hebt.”

“In de zorg is de tijd altijd beperkt. Telesuper heeft een aantal functies en mogelijkheden die ons veel tijd besparen, zoals de budgettool en de bezorging tot in de koelkast. Heel prettig, want wij werken in de zorg om met mensen te werken, niet om met de boodschappen bezig te zijn. Wij ervaren Telesuper als een heel laagdrempelige, prettige organisatie. Als iets niet geleverd kan worden of de kwaliteit van een product een keer niet goed is, dan doet Telesuper ook echt iets met de klacht. Vóór corona kwam de salesmanager twee keer per jaar langs om te peilen hoe de samenwerking ging, dat vonden wij heel fijn. Hopelijk kan dat snel weer.”

“Onze samenwerking met Telesuper loopt heel goed. Bij ons zijn meerdere medewerkers gezamenlijk verantwoordelijk voor de bestellingen. Zij vinden de budgetbeheer-tool heel handig; zo houden ze het overzicht over de bestedingen. In de afgelopen 1,5 jaar was er wat ontevredenheid over Telesuper. Toen zijn we met een salesmanager in gesprek gegaan. Hij dacht met ons mee, kwam ons tegemoet en gaf handige tips. Zo vertelde hij dat we de dag voor de bestelling op de pakbon kunnen zien als producten eventueel niet geleverd kunnen worden. Dat vinden de medewerkers fijn, zo kunnen ze nog een alternatief verzinnen.”

“Telesuper levert voor al onze bloedafnamelocaties de boodschappen. We hebben de opstart van de samenwerking als pragmatisch, energievol en flexibel ervaren. Complimenten aan het klantgerichte opstartteam, een goed begin is het halve werk. Op naar een mooie samenwerking!”

“De samenwerking met Telesuper verliep geruisloos en vlekkeloos, vanaf het begin van bestellen en leveren waren de contacten met de accountmanager goed en was de eerste ondersteuning op locatie voldoende. Al met al is de implementatie van Telesuper goed verlopen, we gaan ervan uit en hebben er ook vertrouwen in dat deze samenwerking verder zal groeien.”